Panaszkezelés

A Fogyasztó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő.

Ügyfélszolgálat

E-mail cím: vevoszolgalat@juniorabc.hu
Telefonszám: (06 45) 556 008
Személyes ügyintézés: 4600 Kisvárda, Szent György tér 6-7. 4.
Nyitva tartás:
Hétköznap: 08:00 - 17:00
Szombaton: -
Vasárnap: -

A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 

Felügyeleti szerveink és jogorvoslati lehetőségek:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10., tel.: +36 42 500 694

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara
mellett működő Békéltető Testület
4400, Nyíregyháza Széchenyi utca 2., tel.: +36 42 420 180

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal
Élelmiszerlánc-biztonsági és Földhivatali Főosztály
4400 Nyíregyháza Báthori u 13., tel.: +36 42 523 251

Kisvárda Város Önkorányzata Jegyzője
4600 Kisvárda, Szent László utca 7-11., tel.: +36 45 524 530

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
www.naih.hu

Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr/ alatt található online vitarendezési platformon keresztül.